Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Szwedunio

Strony: [1] 2
1
Ziołopedia / Odp: Kwercetyna
« dnia: Styczeń 07, 2019, 07:31:19 am »
Bedzie w ofercie? :)

2
Bazar / Odp: Dyskusja - Extracty i zioła
« dnia: Listopad 12, 2018, 05:41:38 pm »
Takie krotkie info odnosnie PWO :)

Znajomy wlasnie skonczyl opakowanie i jest mega zadowolony z efektow. Nie wyrywa z butow, a podobno skupienie i chec do treningu zupelnie inna niz po innych dodatkach, ktore testowal wczesniej. Jedyny minus to podobno poklejnoe tabsy w opakowaniu :)

3
Zdrowie / Odp: Praca siedząca - problemy zdrowotne
« dnia: Lipiec 06, 2018, 09:21:35 am »
Polecam cos takiego: https://www.varidesk.com/
Mam od dluzszego czasu, korzystam codziennie, ogromna roznica po pracy na treningu, juz na rozgrzewce czuc ze biodra nie sa takie pospinane i poprzykurczane, mobilnosc w przysiadzie zupelnie inna, plecy sie wyprostowaly itp. Poza tym zdecydowanie lepiej sie mysli na stojaco i nie marnuje sie czasu jak przy siedzeniu, poza tym tak jak wszyscy pisali, ogarniety trener i fizjo.

4
Bazar / Odp: Konsultacje z zakresu profilaktyki zdrowotnej
« dnia: Maj 19, 2017, 09:33:11 am »
To moze ja coś napisze od Siebie :)

Wspołpracuje z Dietką od mniej więcej dwóch miesiecy. Waga z 92kg zjechala aktualnie do 82kg, parametry treningowe na plus bo brak tych nadmiarowych 10kg ulatwia na prawde wiele :) Jem więcej niż jadłem, żadnej głodówki, proste rzeczy, nie musiałem zostać MasterChefem. Ogarniecie badań, dobór suplementacji, ilość wiedzy, szerokie patrzenie na temat, kontakt, wszystko na prawde na mega plus. Polecam szczerze, a na pewno nie bedziecie zawiedzeni.

5
Bazar / Odp: Dyskusja - Extracty i zioła
« dnia: Maj 11, 2017, 09:06:35 am »
U mnie leci od tygodnia, w połączeniu z amp i kofeiną przed treningiem daje bardzo dobre pobudzenia, skupienie i nieskończone pokłady energii na treningu. Na termogenezę również nie mogę narzekać, 45min rowerka w dni nietreningowe i ubrania mokre jakbym wyszedł z basenu

Ja korzystam, pobudzenia praktycznei zadnego, ale z tego co wiem to nie ma wyrywac z butow tlko powodowac termogeneze. Pierwszy kaps kolo 6 rano, pierwszy posilek kolo 12 (IF), siedze w pracy I łapy I stopy marzna mi na maksa :) Drugi kaps przed treningiem kolo 16. Zadnego problem z usypianiem. Zadnych skutkow ubocznych nie zauwazylem. Ze dwa razy zdazylo mi sie zjesc rano 2 kapsy I to samo, zimne lapy, serducho spokojne. Chociaz czasem w godzinach popoludniowych jak szybko wstane z kanapy albo z podlogi to zdarza sie zawrot glowy taki solidny I musze na chwile sie zatrzymac zeby sie uspokoilo. To podobno tez kwestia Burna. Koncze teraz drugie opakowanie I daje jakas przerwe. Czy pali fat czy nie ciezko mi powiedziec, wrzucilem go do planu dietetycznego od Pana Dietki z forum I mysle ze glowny spadek wagi to kwestia jedzenia I treningow, a burn cos tam dolozyl od siebie.

6
Bazar / Odp: Dyskusja - Extracty i zioła
« dnia: Marzec 24, 2017, 07:00:51 am »
Dostawa jak zwykle błyskawica! dzięki.

Od dziś zaczynam  2x Burak + 3x Enduro Ultra przed treningiem, za jakiś czas będę mógł coś powiedzieć :)

7
Bazar / Odp: Dyskusja - Extracty i zioła
« dnia: Luty 11, 2017, 07:50:51 pm »
No wlasnie choline solo bym wzial, podobno pod jaskrę sie idealnie nadaje a nke wiem czy babci noopept potrzebny 😎

8
Ok, zgodze sie, ale zalezy w ktore partie tabeli celujesz :)

9
Ej myslalem ze moje plywanie nie jest "słabe" :) nie zaliczyl bym sie do zajebistych plywakow I nigdy nie mialem zamiaru porownywac do profesjonalistów :) ale uwazam ze plywam calkiem przyzwoicie :P Poza tym od sierpnia zesżłego roku czas na krotkim basenie na 1km poprawilem o 3 minuty wiec jest szansa na dalszy progress :)

Biblie mam w domu, przeczytalem ja w zeszlym roku, sporo cennych wskazowek wzialem do siebei przed debiutem, musze do niej wrocic. Wpadla mi tez rece wczoraj jego ksiazka "Trening z pulsometrem" ale nie mialem czasu jeszcze tam zajrzec niestety.

10
ziolowy lub dietetyczny update wystarczy?  :-) :-)

A jak wyniki z pierwszego postu? jakies pierwsze spostrzezenia, uwagi, sugestie? :-)

11
Krew, jeszcze nie cała, reszte wynikow bede mial za jakeis 2 tygodnie :)

http://image.prntscr.com/image/b19dbd59161d45b89c63fdf821ea5f98.jpg

:)

12
Pliki poprawione. Co dopomiarów mocy to wiem, czytałem, słyszałem ale to koszt 4-5k? Chyba wole pozostac na mozliwie amatorskim poziomie bez mega inwestycji, nie bede walczyl o podium :P

Co do nacisku w treningu to wydaje mi się, że przez zime siła pod rower, stabilizacja, glebokie itp. do tego oczywiscie rower (trenazer rolkowy + stacjonarny Schwinn) I troche plywania (aktualnie na krotkim basenie: 1km-18:40, 3km 60:12), na wiosne bardziej w kolejnosci rower, bieganie, plywanie a siły licze ze wystarczy ta ktora mam I doloze przez zime :) W zeszłym roku pierwszy raz zrobilem na probe 1/4IM I na rowerze pomimo podobno dosc prostej trasy ledwo 29km/h z 45km... Na koniec roweru (jakies 5-7 ostatnich km) przykurcze w obszernym przyśrodkowym takie ze jak zszedlem z roweru to nie moglem ruszyc na bieg :)

13
Czesc,

udało mi się załapać na darmowe badania wydolnościowe :) W pakiet badań wchodził spory panel badań krwi, badania wydolnościowe na bieżni (VO2max I AT) oraz test mocy maksymalnej, Wingate. Wszystko fajnie ale teraz jak to ogarnac I zastosować do treningu na rowerze I/lub biegowego? Czy jest ktoś kumaty kto mogl by w to zerknać I coś podpowiedzieć? :)

1 http://image.prntscr.com/image/1b9fa3f5576d41f0835d18c7f8ab9d02.jpg

2 http://image.prntscr.com/image/0877dc97662446c2bfb41079b4889380.jpg

3 http://image.prntscr.com/image/5d144762f922406a81a3fe7d6344cf91.jpg

4 http://image.prntscr.com/image/4a360ac703f34647a58af15739d7a414.jpg

5 http://image.prntscr.com/image/22cf47f693b1471e8c2946dbe8f7bb64.jpg

6 http://image.prntscr.com/image/548d18fdfdcd48298ba20c2d086918a2.jpg

7 http://image.prntscr.com/image/090810932b9248e5a0986e0679f69c68.jpg

8 http://image.prntscr.com/image/261a4e65dd9646d29a97a7007633b2ea.jpg

14
Ziołopedia / Odp: Paw-Paw
« dnia: Styczeń 30, 2017, 12:23:28 pm »
Dobra, odgrzebałem arta, moze sie komus przyda w jakiejs awaryjnej sytuacji. Co prawda po angielsku, ale mysle ze jakos w miare do ogarnięcia. Chociaz jak ktos by mial chwile to mogl by wytluscic I pzretlumaczyc na PL jakies najważniejsze fragmenty.

http://alternativecancer.us/pawpaw.htm

15
Bazar / Odp: Dyskusja - Extracty i zioła
« dnia: Styczeń 28, 2017, 06:12:21 pm »
Jak laczyc zestawy?

Mam na polce w gotowosci: FullSpectrum, odpornosciowy, AdaptUp i  kurkumine. Do tego przed pierwszym posilkiem wjeżdża olejek oregano 100% na lyzce oleju lnianego. do drugiego śniadania jest Debutir, do trzeciego posilku probiotyk jednoszczepowy a do kolacji wieloszczep SanProbi. W ostatnim BodyChallange byl art o tym zdby ni laczyc maslanow z probiotykami wiec rozlaczylem debutir z probio. Jak do tego wrzucic reszte od Was? :-)

Strony: [1] 2