Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - 1500runner

Strony: [1]
1
Bazar / Odp: Dyskusja - Extracty i zioła
« dnia: Grudzień 11, 2017, 09:50:33 am »
A jak z apetytem? Ktoś zauważył zwiększony po ZW lub Enduro (ze względu na Holy Basil)?

2
Bazar / Odp: Dyskusja - Extracty i zioła
« dnia: Grudzień 09, 2017, 10:29:37 pm »
Dziękuję bardzo za radę! :)

3
Bazar / Odp: Dyskusja - Extracty i zioła
« dnia: Grudzień 09, 2017, 03:25:34 pm »
Witam!
Zastanawiam się nad suplementacją ZA+ ZW lub Enduro. Jak lepiej działa? Który lepszy żeby nie było efektu nadmiernego apetytu.
Trenuję biegi średnie i długie. Sezon zaczynam dopiero wiosną. Za jakiś czas chcę dorzucić beta-alaninę.
Mój plan treningowy najbliższe tygodnie:
pon.: rozgrzewka 20min cardio (teraz orbitrek) ok. 1h obwody siłowo-dynamiczne, potem rytmy na bieżni np.6x100m
wt. siła biegowa+ DZB (nie wiem, czy ktoś się tutaj orientuje w bieganiu, to są szybsze odcinki przeplatane wolniejszymi) wychodzi ok.13-15km
śr. wolne
czw. 10km rozbieganie+ 1h hala:siła biegowa, płotki, rzuty piłką lekarską, ćwiczenia siłowe
pt. 15km połowa w 1 zakresie połowa w drugim
sob. siła biegowa+ 4x8-10min cross, wychodzi ok.16km
niedz. 15km rozbieganie (druga połowa czasem szybciej czyli w drugim zakresie) + 1h hala: to, co w czwartki
Potem będzie więcej km czyli w poniedziałki dodajemy bieganie. To jest rozpiska tylko na budowanie bazy, oczywiście im bliżej sezonu tym szybciej i mniej km.
Dieta to od 2300 do 2900kcal (kobieta 162cm i 54kg) w zależności od intensywności treningu, w dzień wolny ok 2tys, celem jest redukcja po przerwie, ale na spokojnie, bo mam dużo czasu i szkoda zdrowia. Nie jem nabiału i mięsa hodowlanego (ryby, dziczyzna- mam myśliwego w rodzinie), dużo warzyw, kasz, generalnie przewaga węglowodanów.
Mam astmę, biorę leki i jest w miarę ok, ale m.in dlatego interesuje mnie ZW.
I tutaj pytanie, co lesze ZA+ZW czy ZA+ Enduro? Czy może wszystkie 3? I jak sprawdza się forskolin w spalaniu tłuszczu? U mnie yohimbina itd. odpada, bo zdarza mi się jeździć na zawody z kontrolami antydopingowymi, nie chcę brać niczego niedozwolonego.

4
Sporty Wytrzymałościowe / Odp: Redukcja+ wytrzymałość tempowa
« dnia: Sierpień 03, 2017, 01:03:24 pm »
Ten sezon zawalony przez zdrowie, w tamtym roku 10:35 na 3000m, 4:55 na 1500m. 19:10 na 5km na zawodach podczas przygotowań, z pełnego treningu. 39:44 na 10km,  też "treningowo", bo to dużo dłuższy dystans niż docelowy. Wyniki takie se, ale to dopiero junior młodszy, dziewczęta. W górskich miałam 13. na świecie, bo "pyknęło" w dniu startu i dobrze się biegło.
Generalnie chciałabym wreszcie być zdrowa, nie przetrenowana i biegać chociaż to 4:40 na 1500m.

5
Sporty Wytrzymałościowe / Odp: Redukcja+ wytrzymałość tempowa
« dnia: Sierpień 03, 2017, 12:22:09 pm »
Cześć, może dzisiejsza dieta jest lepsza?
1. 40g płatków owsianych,10g otrąb pszennych, banan, jajko, 85g mleczka kokosowego + kawa z mlekiem
suplem.: magnez+ b6, fosfodyloseryna 100mg, wit.d3+czosnek, probiotyk
2. krem z buraczków z tymiankiem ok.150g + sok z buraków 225ml, 150g ugotowanej (czyli ok.50g surowej) kaszy gryczanej, sałatka z rukoli,szpinaku papryki, 80g wędzonego pstrąga i oleju MCT (łyżka)
3. przedtreningowy : 40g komosy ryżowej, banan, łyżka kakao, łyżka mleczka kokosowego, wit. b3 50mg, wit.b6+magnez
trening: 10km  rozbiegania + 10x 30sek. szybko/30sek. wolno, trochę truchtu + ćw. na materacach i rzuty piłkami lekarskimi
w trakcie i zaraz po: izotonik: łyżka miodu, sok z cytryny, 0,7l wody, potem 5g bcaa
4. 300ml soku wielowarzywnego, 4 wafle ryżowe lub grahamka z 50g piersi kurczaka gotowanej i papryką
5. surówka z 2 marchwi, korzenia pietruszki i natki z sosem z łyżki oliwy, łyżeczki maku i soku z cytryny, 40g tuńczyka, 4 wafle ryżowe
na noc: probiotyk, ew. l-arginina 1g

6
Sporty Wytrzymałościowe / Odp: Redukcja+ wytrzymałość tempowa
« dnia: Sierpień 02, 2017, 12:36:39 pm »
Właśnie przeczytałam wątek dotyczący tych konsultacji i na 99% skorzystam. W sobotę jadę na zgrupowanie, ale po 15. na pewno się skontaktuję i zacznę działać. Mam też skierowanie na badania tsh, ft4, ft3, odpłatnie zrobię kortyzol, ale może najpierw umówię się do endo, żeby mi zlecił większą ilość hormonów do badania. Węgle podnoszę już dzisiaj, mam 1.5h wybiegania, więc się przyda. ;)

7
Sporty Wytrzymałościowe / Odp: Redukcja+ wytrzymałość tempowa
« dnia: Sierpień 02, 2017, 12:48:47 am »
A i glukozę mam zawsze w normie (ostatnie badania 3 tyg temu). Ciała przeciwtarczycowe muszę sprawdzić, nigdy nie robiłam. Ft3 mam w normie, ft4 za niskie, TSH w normie.

8
Sporty Wytrzymałościowe / Odp: Redukcja+ wytrzymałość tempowa
« dnia: Sierpień 02, 2017, 12:45:10 am »
Dziękuję :) właśnie teraz ogarniam się ze zdrowiem, w sumie trenuję tylko żeby nie zapomnieć jak się biega :P Dzięki za rady, postawię na endokrynologa, bo jeszcze nie byłam u takiego zwykłego. Kilka miesięcy temu wybrałam się do pani endokrynolog, która była też położną i jak się dowiedziała, że nie mam miesiączki to już o innych problemach nie słuchała. Brałam pięć cykli estradiol+ po 10 dniach progesteron i dostałam okres (dopiero za piątym razem). Więc odstawiłam te hormony i idę do lepszego specjalisty, który pomoże mi też z tarczycą, przemęczeniem, tyciem itd.  To suple typu johimbina odkładam w niepamięć, trochę sobie uświadomiłam jak dużą rolę spełniają hormony.

9
Sporty Wytrzymałościowe / Odp: Redukcja+ wytrzymałość tempowa
« dnia: Sierpień 01, 2017, 06:36:01 pm »
W sumie racja z węglowodanami, teraz spojrzałam. Nie liczę dokładnie, ale popatrzyłam teraz na rozpiskę i raczej mało jak na biegaczkę. Spróbuję podwyższyć ilość węgli to może skończą się napady obżarstwa, bo zawsze wtedy mnie ciągnie na słodkie, to może być spowodowane niewystarczającą ilością węgli..

10
Sporty Wytrzymałościowe / Odp: Redukcja+ wytrzymałość tempowa
« dnia: Sierpień 01, 2017, 12:09:39 pm »
Ktoś coś poleca? Zastanawiałam się nad johimbiną solo, żeby za dużo nie kombinować. Muszę zobaczyć jak wpłynie na pikawę, bo w bieganiu to podstawa. Mogłabym brać 0,5h przed śniadaniem białkowo-tłuszczowym, potem szkoła lub trening i kolejny posiłek już z ww, ale ok.3h później? Czy johimbina też jest na liście WADA i jeśli tak, to jak długo się utrzymuje w organizmie? Najbliższe zawody, na których mnie mogą badać są najbliżej w grudniu. Póki co priorytetem jest właściwa masa, skład ciała i powrót do treningów jako takich, nie szykuję się w najbliższym czasie na jakieś zawody.

11
Sporty Wytrzymałościowe / Odp: Redukcja+ wytrzymałość tempowa
« dnia: Lipiec 31, 2017, 12:02:46 pm »
Mam nabytą niedoczynność tarczycy przez przetrenowanie. Aktualnie jestem po 2-miesięcznej przerwie i oznak przetrenowania nie ma. Ostatnio badałam krew ok.3 tyg. temu (wciąż za mało ft4, chociaż biorę codziennie Euthyrox 25), następne badania w tym tygodniu. Mam też kortyzol powyżej normy.
To dieta z wczoraj
1. 250g wegańskiego "sernika" z kaszy jaglanej z borówkami (mój wypiek, oczywiście bez cukru), 30g odżywki białkowej, kawa z mlekiem 1,5%

2. bułka żytnia ziemniaczana z 40g awokado, kalarepa

3. mrożona kawa z mlekiem 0,5%, 20g migdałów

4. sałatka: 60g roszponki, 80g papryki, 100g parzonego schabu domowej roboty, 30g razowego makaronu, 200g brokułów, łyżka oleju lnianego+ mała miseczka chłodniku z botwiny

5. koktajl z espresso, kostek lodu, 1/2 banana, 2 łyżek kakao i 200ml rozcieńczonego mleka kokosowego odtłuszcz.

trening: 12' rozbiegania, 10' ćw. rozgrzewkowych, ok.30' trening typowo szybkościowy (starty z różnych pozycji, podskoki, sprinty, skipy itp.), 4' trucht, 20' trening siłowy pod szybkość, 5' rozciągania

zaraz po: 5g bcaa, pół banana

6. 350g brokułów, 3 kromki lekkiego pieczywa orkiszowego, 40g wędzonego pstrąga domowej roboty, pomidor
2050kcal zjedzone, 2600 spalone

oprócz treningu 5h pracy stojącej
Niestety często zdarzają mi się napady jedzenia (problemy nerwicowe, nie mam typowej bulimii, ale zawsze kompensuję napady zwiększoną aktywnością fizyczną) - nie są jakieś wielkie, potem i tak mieszczę się w zapotrzebowaniu, bo zmniejszam resztę posiłków, ale to może być przyczyna braku spadku wagi. Taki napad to np. kawałek szarlotki, 2 bułki z twarożkiem i miodem, mleczko kokosowe albo 2 banany, garść daktyli, kakao naturalne z jogurtem.
Wiem, że muszę się leczyć, od sierpnia zaczynam terapię, do psychiatry chodzę już 3 lata. Jednak mega zależy mi na spadku wagi, bo ciężko się biega z taką ilością fatu. Dodam, że i tak od maja schudłam 6kg, ale wszystko w jednym miesiącu, potem stanęło.

12
Sporty Wytrzymałościowe / Odp: Redukcja+ wytrzymałość tempowa
« dnia: Lipiec 31, 2017, 12:47:57 am »
Doraźnie to znaczy przed treningiem, nie mam napadów duszności tylko lekką obturację przy wysiłku.

13
Sporty Wytrzymałościowe / Redukcja+ wytrzymałość tempowa
« dnia: Lipiec 31, 2017, 12:46:47 am »
Hej, jak czytam wpisy to nie bardzo łapię się we wszystkich nazwach. Wiele już kojarzę, ale te na redukcję to kosmos. I tutaj moja wielka prośba: Czy możecie napisać mi sensowny cykl na redukcje? Mam forskoline, ale zwykłą, ze sklepu sfd.
Na wytrzymałość myślę nad beta-alaniną 5g, ZW, Enduro Ultra, Echinacea 10dni x1200mg/ 10dni przerwy. Mam stwierdzoną lekką astmę wysiłkową, więc mam jeszcze 2x dziennie 1x alvesco i doraźnie Ventolin (Salbutamol), biorę 3-5 wdechów. Jak nie będzie poprawy po alvesco to może dostanę Symbicort. Byłoby fajnie. 8)
Przed treningami siłowymi i szybkościowymi biorę jeszcze 3g jabłczanu cytruliny i 5g AAKG.
Myślę o l-argininie na noc. Posiadam opakowanie. Czy 1g będzie ok?
Moja waga to teraz ok.53kg/162cm,bf zależnie od urządzenia 16% lub 22% więc nie wiem, ile naprawdę, ale za dużo. :P dążę do 48/49, 10-12% bf, stosuję dietę redukcyjną,oczywiście bez syfów, minus 350-700 kcal od spalonych (wg zegarka treningowego z czujnikiem aktywności). Wracam do treningów po przerwie, we wrześniu będzie już pełen cykl treningowy pod 1500 i 3000m.
Błagam o rady dotyczące redukcji, bo straaaasznie słabo idzie i mimo starań opływam w tłuszczu.

Strony: [1]