* * *

New Post's

[Dzisiaj o 12:39:42 pm]

by tumi
[Wrzesień 15, 2019, 03:48:34 pm]

[Wrzesień 13, 2019, 09:44:45 pm]

[Wrzesień 11, 2019, 05:27:49 pm]

[Wrzesień 11, 2019, 09:15:51 am]

[Wrzesień 02, 2019, 03:05:44 pm]

[Sierpień 26, 2019, 07:36:18 pm]

[Sierpień 21, 2019, 12:39:15 pm]

[Sierpień 19, 2019, 06:39:26 pm]

[Sierpień 19, 2019, 07:50:56 am]

[Sierpień 18, 2019, 05:17:07 pm]

[Sierpień 02, 2019, 02:37:23 pm]
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Wrzesień 16, 2019, 04:47:24 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

25 Gości, 5 Użytkowników

Autor Wątek: Co na więzadła i ścięgna?  (Przeczytany 1215 razy)

Offline hardystasiek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Karma: +0/-0
    • Zobacz profil
Co na więzadła i ścięgna?
« dnia: Marzec 16, 2019, 06:19:43 pm »
Co polecacie na wzmocnienie ścięgien i więzadeł?

Offline Pan Ziółko

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1265
  • Karma: +25/-18
    • Zobacz profil
Odp: Co na więzadła i ścięgna?
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 16, 2019, 07:19:39 pm »
Boswelia + Cissus + Kurkumina
https://www.facebook.com/sportacademycompl

Zapraszam na portal, codziennie nowe artykuły i wieści o nowościach.

Składy Produktów:
http://sportacademy.com.pl/index.php?topic=4.msg55#msg55

Cennik:
http://sportacademy.com.pl/index.php?topic=4.msg20#msg20

Paczki wychodzą dzień po otrzymaniu wpłaty.

Offline hardystasiek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Karma: +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Co na więzadła i ścięgna?
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 16, 2019, 09:52:47 pm »
Dzięki za pomoc. Co myślicie o BPC157? Od 2 miesięcy boli mnie rozcięgno podeszwowe i pewnie mam jakieś mikrourazy.

Offline sportacademy

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 380
  • Karma: +4/-1
    • Zobacz profil
Odp: Co na więzadła i ścięgna?
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 16, 2019, 11:42:31 pm »
BPC157? i TB-500 powinno pomóc można jeszcze zastosować hgh 3ui a day.

Offline Differrus

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Karma: +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Co na więzadła i ścięgna?
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 30, 2019, 12:06:44 pm »
Jeśli chodzi o regenerację, nie wzmocnienie to polecam DMSO zewnętrznie. Niezastąpione przy jakiejkolwiek kontuzji złapanej podczas biegania i kosztuje śmieszne pieniądze.
W 48-72h potrafi wyleczyć kontuzję przez którą miałbym 2 tygodnie przerwy.

Jeśli potrzebujesz większej ilości opinni na temat tej substancji to polecam poczytać anglojęzyczne fora biegaczy :)

Offline Szwedunio

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Karma: +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Co na więzadła i ścięgna?
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 01, 2019, 11:52:16 am »
mzoesz cos weicej o tym DMSO napisac?

Offline Blasphem

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Karma: +1/-0
    • Zobacz profil
Odp: Co na więzadła i ścięgna?
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 01, 2019, 08:16:52 pm »
to DMSO trochę szarlataństwo i antyszczepionkowstwo  8) - jesteś przekoanny że działa ?

Offline Differrus

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Karma: +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Co na więzadła i ścięgna?
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 01, 2019, 08:42:33 pm »
to DMSO trochę szarlataństwo i antyszczepionkowstwo  8) - jesteś przekoanny że działa ?

To fakt, w badaniach różnie wychodziło. Widziałem w którymś, że przy dłuższym stosowaniu może wysuszać stawy, ale osobiście stosowałem kilka razy i na prawdę bardzo sobie chwaliłem. Jedynie co to strasznie nieprzyjemny zapach - na szczęście da się go pozbyć dodając do DMSO kilka % D-limonenu + ew. można zjeść capsa dziennie.
MoA nie jest znane, co jest prawdopodobnie powodem dla którego nie jest dopuszczone w lekach przez FDA(chociaż np. Etamsylatum jest, a również do tej pory nie do końca wiadomo na jakiej zasadzie działa).  Jedynie jest wykorzystywane w weterynarii.
Substancję polecił, a właściwie dał mi jeden z członków ekipy gdy skręciłem kostkę w górach. Od tamtej pory stosowałem kilkukrotnie przy mniejszych czy większych urazach tego typu i zawsze wracałem do formy kilkukrotnie szybciej niż przewidywał lekarz.
Dwie rzeczy są pewne i nie do zakwestionowania:
a) Jest to silna substancja przeciwzapalna
b) Znakomicie przenosi inne leki czy substancje.

Czy zadziała w celach ogólnoregeneracyjnych ? Nie mogę na 100% odpowiedzieć na to pytanie. Ale myślę, że warto spróbować po jakimś przeciążeniu 1-2x w tygodniu zewnętrznie i sprawdzić samemu.

Offline Dietka

  • Global Moderator
  • Jr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 87
  • Karma: +4/-1
    • Zobacz profil
Odp: Co na więzadła i ścięgna?
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 14, 2019, 07:01:39 pm »
Stosowanie DMSO długoterminowo to fundowanie sobie kontuzji z miejsca za jakiś czas. Tak, jak później napisałeś powoduje wysuszenie stawów. W organizmie nadmierne działanie przeciwzapalne to niszczenie mechanizmów obronnych. Można jednorazowo usprawnić, gdy sytuacja wymaga, ale nigdy długoterminowo :)

Zdecydowanie prewencyjnie wzmacniać lekkimi substancjami, szczególnie w okresie redukcji czy ostrego sezonu.  :)
KONSULTACJE Z ZAKRESU DIETETYKI, PROFILAKTYKI ŻYWIENIA ORAZ ANALIZY BADAŃ
<nie odpisuje na PM, proszę o kontakt mailowy>

Dietka.SA@gmail.com

https://www.facebook.com/DietkaPan

Www.PanDietka.com

Offline Differrus

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Karma: +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Co na więzadła i ścięgna?
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 17, 2019, 11:06:51 am »
Stosowanie DMSO długoterminowo to fundowanie sobie kontuzji z miejsca za jakiś czas. Tak, jak później napisałeś powoduje wysuszenie stawów. W organizmie nadmierne działanie przeciwzapalne to niszczenie mechanizmów obronnych. Można jednorazowo usprawnić, gdy sytuacja wymaga, ale nigdy długoterminowo :)

Zdecydowanie prewencyjnie wzmacniać lekkimi substancjami, szczególnie w okresie redukcji czy ostrego sezonu.  :)

Bardzo możliwe, jak wspomniałem ja stosowałem jedynie podczas kontuzji które złapałem podczas biegania/w górach, więc stosowałem max tydzień - także co do efektów długoterminowych nie mogę się wypowiedzieć.

Z bezpieczniejszych rzeczy możesz spróbować też chodzić na 30-60min do suchej sauny po treningu. Było kilka badań wg. których codzienne przebywanie w saunie po tygodniu zwiększało stężenie hormonu wzrostu w organizmie nawet kilkukrotnie -w zależności od czasu przebywania (po ciężkim treningu możesz mieć problem żeby wysiedzieć więcej jak 30min) oraz regeneracje mięśni o ok.30%, więc powinno też przyspieszyć regenerację stawów.

 

Stats

użytkowników
  • Użytkowników w sumie: 2166
  • Latest: owenhart
Stats
  • Wiadomości w sumie: 11628
  • Wątków w sumie: 698
  • Online Today: 47
  • Online Ever: 263
  • (Październik 25, 2018, 04:36:54 pm)
Użytkownicy online
Users: 5
Guests: 25
Total: 30