* *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Grudnia 03, 2021, 08:30:05 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - OlekL

Strony: [1] 2
1
Bazar / Odp: PH + SARM etc. Środki Specjalne
« dnia: Maja 03, 2017, 01:53:33 pm »
Jak braliscie SV, jaki ma okres poltrwania?

2
Bazar / Odp: Dyskusja - Extracty i zioła
« dnia: Kwietnia 30, 2017, 03:30:24 pm »
Ommy a ile przed brales tego erektora?

3
Bazar / Odp: Dyskusja - Extracty i zioła
« dnia: Czerwca 02, 2016, 08:12:35 pm »
Jak bedziecie szukac testerow to wiecie gdzie mozecie mnie znaleźć ;)

Enduro/zestaw anaboliczny

4
Suplepedia / Odp: SARM YK11
« dnia: Maja 30, 2016, 06:57:50 am »
Jak przyjdzie paka to polecę zestaw YK11+GW, robię formę z naciskiem na wytrzymałość i sprawność, więc mam nadzieję na zadowalające efekty!

5
Bazar / Odp: Dyskusja - Extracty i zioła
« dnia: Maja 26, 2016, 07:15:32 pm »
Jeżeli chodzi o ZA (zestaw adaptogenów) to jestem ogromnie zadowolony. Wyciszyłem się, śpie lepiej, generalnie "higiena" psychiki na spory plus - przy takim obłożeniu stresem jestem mega zadowolony. Polecam wszystkim!
Biorę jeden kaps rano i 2 wieczorem.

6
Dzienniki Treningowe / Odp: Military power
« dnia: Marca 22, 2016, 04:59:41 pm »
uzupełnie temat dzisiaj wieczorem.

7
Dzienniki Treningowe / Odp: Military power
« dnia: Marca 13, 2016, 10:25:53 am »
Narazie ciagne ten temat, 3 miesiace na zastanowienie mam ;)
Dzieki za uwagi i informacje.

8
Dzienniki Treningowe / Odp: Military power
« dnia: Marca 13, 2016, 06:38:17 am »
A w takim połączeniu RAD+MK+GW?  Chodzi mi nie tylko o wytrzymalość - siła też jest ważna.
Zależy mi na sprawności jakbym miał wystartować na Runmageddon Games - czyli przekrojowo - trochę biegu, wspinaczka na linach itd.
https://www.youtube.com/watch?v=5OEc6vCHny0

Zmieniłem więc trochę priorytety. Zobaczymy jak rozwinie się sytuacja.

9
Dzienniki Treningowe / Odp: Military power
« dnia: Marca 12, 2016, 04:42:35 pm »
Basen - 1000m - 22:51.

Wieczorem jeszcze pójdzie trening kettlebells

10
Dzienniki Treningowe / Odp: Military power
« dnia: Marca 12, 2016, 02:40:07 pm »
Moje uwagi

1. Uporządkuj cele.
2. zastosuj trening pod cele.
3. nie sprawdzaj się co chwilę w teście coopera.
4. Pierw pobiegaj normalnie na dworze w lesie w parku a pózniej za kilka lat szukaj nowych bodzców typy maski itd.
5. jak dobre bieganie ma być celem to n ie stosuj suplementacji która ci w tym przeszkadza.
1.Cel jest jeden - super sprawność, przy w miarę konkretnej sile. Testy sprawnościowe do Wojska to tylko pierwszy krok, cel jakby na drodze do ogólnej sprawności.
2.Mam już teraz pewien zarys jak to ma wyglądać - trening interwałowy biegowy 3-4x week + najprawdopodobniej FBW 2x  + WODy(lub kettlebells) + basen 1x
3.Test Coopera robię raz na 2-3 miesiące, jest to swojego rodzaju wyznacznik ogólnej formy pod bieg na egzamin - 3km w limicie 12.15.
4.Biegam już od dłuższego czasu, można by powiedzieć, że parę lat, z tym że życiówki kręciłem przy wadze około 7-10kg mniejszej (72-73kg). Po raz kolejny się utwierdziłem się, że musze znaleźć sposób na długie wybiegania, które mnie przede wszystkim nudzą,a też "marnują" mój czas, którego ostatnio mam mało, maska ma niby "skracać czas" treningu, co chce właśnie przetestować.
Owszem startowałem już w biegach powyżej maratonu np. Tropiciel - Bieg na orientację na 60km, który notabene udało nam się jako zespół wygrać.


Co raz bardziej skłaniam się do tego, żeby zredukować 5kg przy w miarę możliwym zachowaniu siły (oby nie była to jazda na zaciągniętym ręcznym), ale te 5kg to będzie spora różnica na drążku i poręczach. Zobaczymy jak forma się będzie rozwijać, ale chyba ze startów biegowych zaliczę ze dwa biegi z przeszkodami + maraton komandosa w listopadzie i prawdopodobnie Tropiciel w wakacje.
Suplementację widzę mniej więcej tak:
-teraz dociągnę 8tyg SV + spalacz -> w tym okresie będzie egzamin
-potem poleci 4tyg Hdrola
-następnie pójdą przygotowania pod maraton komandosa + utrzymywanie sprawności na wysokim poziomie - tu chyba GW+RAD+MK, ewentualnie GW+AICAR+MK. ( w tym okresie wskoczę na trening West Side for Skinny Bastards).

11
Dzienniki Treningowe / Odp: Military power
« dnia: Marca 10, 2016, 03:25:45 pm »
Okej. A w kwestii pobudzenia co polecisz? I jak myslisz dodac tego hdrola? Obecnie waze 80kg, ale jest troche fatu do spalenia, moze postawic na spalacz? Przedtreningowki odpadaja bo pompa jest ucizliwa podczas biegow.


12
Dzienniki Treningowe / Odp: Military power
« dnia: Marca 10, 2016, 12:47:04 pm »
Cytuj
Mam też pompę w prostownikach w czasie biegania - co polecacie?
Tauryne :)

Jakie dawki?

13
Dzienniki Treningowe / Odp: Military power
« dnia: Marca 10, 2016, 12:29:04 pm »
Dalej jestem w czarnej d...pie z planem treningowym. Zmieniam lekko priorytety, chyba odpuszcze w tym roku maraton, wystartuje tylko w tym komandosa. Mam urlop, bedzie chwila czasu by przygotować lepszy plan treningowy etc.

Z suplementacji dołożyłem Katelin (potas) + sporą ilość magnezu około 1g, pojawiają się skurcze. Opróćz tego 1200mg lecytyny na noc do cycle assist i len mielony do sniadania.

Mam też pompę w prostownikach w czasie biegania - co polecacie?

Myślę też nad dołożeniem hdrol do supervara i chyba poczekam na Wasz spalacz zeby dorzucić i spalić nadmiar tłuszczu, chyba ze lepsza okaże się np. efedryna?


Z treningów było:
7.03 - trening regeneracyjny CFE
8.03 - bieg 4,8km
9.03 - Test Coopera (nie jestem zadowolony z wyniku) 3060m.

14
Dzienniki Treningowe / Odp: Military power
« dnia: Marca 06, 2016, 09:54:41 pm »
troche się posypało przez weekend.

wczoraj z racji ksw - 4km w tempie 4:33
dzisiaj lekki trening 3x10 - pushup, situp, superman, swing, przysiad + rozciaganie.

Jutro lekko modyfikuje plan, w duzej mierze robota mi krzyzuje plany...

15
Dzienniki Treningowe / Odp: Military power
« dnia: Marca 06, 2016, 08:57:22 am »
interwały różnie:
czasowe, dystans; biegi tempowe

np. 10-12 x 200/200, albo 1,5km rozgrzewki + 3 km wysokim tempem + 1,5km schłodzenia, 10x 15s szybko/45 s wolno + 15/30 + 30/30 + 30/15. Wariantów jest sporo. Bieg z określonym tempem np poniżej zakładanego tempa maratonu.


Jeżeli chodzi o drążek to testowałem różnych rozwiązań, obecnie wykonuje dużo WODów opartych o drążek np. ANGIE,CINDY.

Strony: [1] 2

Recent

użytkowników
  • Użytkowników w sumie: 2414
  • Latest: drkrxxx
Stats
  • Wiadomości w sumie: 11917
  • Wątków w sumie: 738
  • Online Today: 68
  • Online Ever: 525
  • (Grudnia 07, 2019, 12:41:06 am)
Użytkownicy online
Users: 3
Guests: 43
Total: 46